Koordinazio transbertsala

Koordinazio transbertsala

Derrigorrezko bigarren hezkuntzan, Batxilergon, Lanbide Heziketan eta Hizkuntzaren irakaskuntzan irakasle gisa aritzeko gaitzen duen Unibertsitate masterra. Unir Errioxako Unibertsitatea. Hezkuntza Orientabidea espezialitatean.

Hezkuntza-orientazioko prozesuak» irakasgaiaren lehen saio honetan, hainbat alderdi landu ditugu, hala nola zerbitzuak, lantaldeak eta sailak. Alde batetik, zerbitzuei buruz hitz egiterakoan, zeharkakotasunari buruz hitz egiten gabiltza. Zeharkakotasuna hezkuntza-orientazioari eta -aholkularitzari zuzenduta dago. Eta gainerako testuinguruarekiko komunikazioa eta harremanari buruz, alegia.

Orientazioa helburu jakin batzuk zuzendu eta bete beharreko prozesua da, eta helburu horiek hezkuntza-errealitatearen ezagutza, aukera eta bilaketa errazten dute. Ikaslearen eta familien egokitzapena hobetzen saiatzeko helburuarekin.

Lantaldeei dagokienez, hezkuntza-kalitatea eta ikasleen kalitatea hobetzea dute helburu. Garapen-triangeluaren bidez (aholkularitza, ikasleak eta familiak), planteatutako ekimenak lantzea lortzen da. Erakunde guztiak koordinatzea funtsezkoa da komunikazio ona izateko, bai eta famila prozesuan parte hartzera bultzatzea ere, ikasleen beharrak identifikatzeko helburuarekin.

Amaitzeko, sailak organo espezializatuak dira, orientazio-zentroaren helburuak beste eragile batzuekin azaltzen saiatzen dira. Zalantzarik gabe, metodologiak berritzea eta ezagutzak birziklatzea alderdi garrantzitsuak dira garapen eta prestakuntza integrala lortzeko. Beraz, zerbitzu profesionalizatuaz ari gara.